عالم القراصنة
سجل بسرعة
عالم القراصنة
سجل بسرعة

الرئيسيةأحدث الصورس .و .جالأعضاءالتسجيلدخول

في أمريكا…

كاتب الموضوعرسالة
Ӈὗᾗʛяẏ Ӈᾄᾧӄ
شخص مسالم
شخص مسالم
Ӈὗᾗʛяẏ Ӈᾄᾧӄ

المعرفة : 469

في أمريكا… Empty
07072016
مُساهمة في أمريكا…

في أمريكا…
 كنت بتدرس ايه؟ في واحد راح يستقبل ابن عمه في المطار المهم وهم راجعين من المطار بيسأله: انت بقا لك عشر سنين في أمريكا… كنت بتدرس ايه؟ رد عليه ابن عمه : كنت بدرس علم المنطق قاله : ايه هو علم المنطق؟ رد عليه:صعب اللي درسته فى عشر سنوات اشرحهولك فى ساعه بس انا هاديك مثال على المنطق. قاله : اوكي سأله ابو المنطق : انتوا عندكم كلب في البيت صح؟ رد عليه: ايوة عندنا قاله: ادام عندكم كلب اكيد انكم عاملين له بيت فى الحوش رد عليه: صح عاملين قاله : مادام انه عندكم حوش اكيد انكم عايشين في فيلا رد عليه: صح إحنا عايشين في فيلا مدام انكمعايشين في فيلا اكيد ان ابوك غني رد عليه:صح ابويا غني قاله: مدام انه ابوك غني اكيد ان امك تقعد في البيت يعنى مش محتاجه تشتغل رقاصة عشان تجيب فلوس رد عليه: صحيح امي قاعدة في البيت قاله : هذا هو المنطق , انك تبني شيء علي شيء من وجود الكلب في بيتكم استنتجنا ان امك مش رقاصة ردعليه :ياااااااااااا هو ده المنطق؟ المهم …. صاحبنا راح عند صحابه باليل وحب يتفلسف عليهم وسالهم ياشباب تعرفون ايه هو المنطق ؟ رد واحد لا والله ما نعرفش قال : انا اقلكم ، سأل صاحبه: انتوا عندكم كلب في البيت ؟ رد عليه صاحبه : لا ما عندناش ، قاله : تبقى امك رقاصة 
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

في أمريكا… :: تعاليق

لا يوجد حالياً أي تعليق

في أمريكا…

صفحة 1 من اصل 1